“Mini Maksi” menja ime u “Shop&Go”

Bez autora
Feb 25 2013

Kompanija “Delhaize Srbija” predstavila je nov format prodavnica pod nazivom “Shop&Go”, koji će do 1. jula tekuće godine zameniti svih 197 “Mini Maksija” u Srbiji. “Delhaize” je danas u Beogradu otvorio prve tri “Shop&Go” prodavnice, koje su zamenile postojeće “Mini Maкsije” na tim lokacijama. Pored promene imena, novi format donosi i potpuno nove boje i izgled unutrašnjosti i spoljašnjosti prodavnice. Iz belgijske kompanije navode da će promene doneti veću funkcionalnost objekata, koja se postiže izmenama u načinu izlaganja proizvoda, obeležavanja artikala i akcija unutar raspoloživog prostora, a sve sa ciljem bolje preglednosti i lakšeg snalaženja. Takođe je optimizovan i osvežen asortiman, uvedeni su proizvodi kojih do sada nije bilo u ponudi u “Mini Maksijima”, ali je i povećano učešće privatnih robnih marki koje su proizvedene u Srbiji.

“Mini Maksi” menja ime u “Shop&Go”Kompanija “Delhaize Srbija” predstavila je nov format prodavnica pod nazivom “Shop&Go”, koji će do 1. jula tekuće godine zameniti svih 197 “Mini Maksija” u Srbiji.

“Delhaize” je danas u Beogradu otvorio prve tri “Shop&Go” prodavnice, koje su zamenile postojeće “Mini Maкsije” na tim lokacijama.

Pored promene imena, novi format donosi i potpuno nove boje i izgled unutrašnjosti i spoljašnjosti prodavnice.
Iz belgijske kompanije navode da će promene doneti veću funkcionalnost objekata, koja se postiže izmenama u načinu izlaganja proizvoda, obeležavanja artikala i akcija unutar raspoloživog prostora, a sve sa ciljem bolje preglednosti i lakšeg snalaženja.

Takođe je optimizovan i osvežen asortiman, uvedeni su proizvodi kojih do sada nije bilo u ponudi u “Mini Maksijima”, ali je i povećano učešće privatnih robnih marki koje su proizvedene u Srbiji. Zbog svih novina koje “Shop&Go” donosi potrošači će manje vremena provoditi u kupovini u ovim prodavnicama, a ujedno će naći proizvode koji su im svakodnevno potrebni kažu iz “Delhaize-a”.

Predstavnici kompanije smatraju da je postojanje “Maкѕija” i “Mini Maкѕija” u neku ruku zbunjivalo potrošače, najviše u pogledu toga šta od asortimana i povoljnosti pri kupovini mogu da očekuju u jednom, a šta u drugom formatu.

Detaljno su analizirane potrebe i navike potrošača u objektima “Mini Maкѕija”, i u želji da im se kupovina učini prijatnijom, bržom i efikasnijom, doneta je odluka o promeni “Mini Maкѕija” u “Shop&Go”. Razlike među ostalim formatima će biti jasnije, i biće jednostavnije odgovoriti na očekivanja koja potrošači imaju, rekao je generalni direktor “Delhaize grupe” za Srbiju, David Vander Skuren.

“Shop&Go” već postoji na tržištima Grčke, Rumunije i Belgije. Kompanija “Delhaize Srbija” će sada nastaviti da posluje u zemlji sa četiri formata - “Shop&Go”, “Maкsi supermarketi”, “Tempo” i “Tempo Expreѕѕ”.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik